Rənglərin açıqlaması:
Qaydalar:
1- Malikidə heyzin ən azı yoxdur. Çox az gəlsə də, heyz qəbul edilir. Adətindən ən çoxunun üç gün əlavəsi heyz olar. Daha çoxu və 15 gündən çoxu istihazə olar.
2- İkinci heyzin ola bilməsi üçün aradan ən az 15 gün keçməlidir. 15 gün keçmədən qan gələrsə, bu heyz deyil, istihazədir. Qüsl almadan namaz qılınar. [Hənəfidə də belədir.]
3- 70 yaşından sonra gələn qan heyz deyil, istihazədir. [Hənəfidə ayisə yaşı 55-dir. Malikini təqlid edən qadın bu günlərdə qan gələrsə, namaz qılmaz. Amma daha sonra qılmadığı namazları qəza edər.]
4- Hamilədən və doğumdan əvvəl gələn qan heyzdir. Hamiləliyin ilk iki ayında heyzin maksimum müddəti 15 gündür. İki aydan altı aya qədər 20, altı aydan doğuma qədər 30 gündür. [Hamilədən və doğumdan əvvəl gələnlər Hənəfidə istihazədir. Malikini təqlid edən qadın bu qanlı günlərdə orucunu tutar. Lakin namaz qılmaz. Qılmadığı namazları daha sonra qəza edər.]
5- Qızlarda istimrar etsə, yəni qan kəsilmədən axsa, 15 günü heyz, 15 günü istihazə qəbul edilir. Hənəfidə isə 10 günü heyz, 20 günü istihazə qəbul edilir. Malikini təqlid edən isə Malikinin heyz dediyi 15 gün namaz qılmaz, sonra qılmadığı beş günü qəza edər.
Qadınlarda isə birinci ayda adətinin ən çoxunun 3 gün əlavəsi qədər heyz, 30 günə tamamlayaraq qalan günlər istihazə qəbul edilir. İkinci ay birinci aydakı heyz qəbul edilən gün sayının 3 gün çoxuna qədər heyz qəbul edilir. 15 günə çatana qədər belə davam edər. 15 günü keçsə, artıq 15 günü heyz, 15 günü istihazə qəbul edilir.
6- Hənəfidə heyzin ən azı 3, ən çoxu 10 gündür. Bundan azı və ya çoxu istihazədir. Malikini təqlid edən qadın Hənəfiyə görə istihazə olub Malikiyə görə heyz olan günlərdə namaz qılmaz, istihazə olan bu günləri daha sonra qəza edər.
Nümunələr:
1) Malikini təqlid edən bir qadının adəti həmişə 20 təmiz, 10 heyz ikən bu ay 20 təmiz, 13 qan görsə, ən çox gördüyü heyz 10 gün olduğu üçün Malikidə bu ay 10 + 3 = 13 günə qədər gördükləri heyz, sonrakılar istihazə olar. 13 günü keçmədiyi üçün Malikiyə görə 13 gün heyz görmüş olar.
ŞƏRH
Qan gələndə namazı tərk edər. Hənəfidə bu aydakı qanlı günlər 10 günü keçdiyi və ən az 3 günü əvvəlki adətinə rast gəldiyi üçün rast gələn 10 gün heyz, sonrakı 3 gün istihazə olar. Malikini təqlid edən Hənəfi bu vəziyyətdə 13-cü gün bitənə qədər namaz qılmaz. 13-cü gündən sonra qan gəlsə də, qüsl alıb namaza başlayar. Hənəfiyə görə istihazə olan 10-cu gündən sonrakı qıla bilmədiyi 3 günlük namazını isə daha sonra qəza edər.
2) Malikini təqlid edən və hər ay adəti 20 təmiz, 3 heyz olan qadın bu ay 19 təmiz, 11 qan görsə, ən çox gördüyü heyz 3 gün olduğu üçün Malikidə bu ay 3 + 3 = 6 günə qədər gördükləri heyz, sonrakılar istihazə olar. Bu ay 11 gün qan gördüyünə görə Malikidə bunun ilk 6 günü heyz, sonrakı 5 günü istihazə olar.
ŞƏRH
Qan gələndə namazı tərk edər. Hənəfidə bu aydakı qanlı günlər 10 günü keçdiyi və 3 günü əvvəlki adətinə rast gəldiyi üçün rast gələn 3 gün heyz, əvvəlki 1 gün və sonrakı 7 gün istihazə olar. 30-cu gündən etibarən qüsl alıb namaza başlayar. İstihazə olan birinci qanlı günlə 24 və 29-cu günlər arasında qılmadığı cəmi 7 günlük namazını daha sonra qəza edər.
3) Malikini təqlid edən və adəti 22 təmiz, 5 heyz olan ən çox 6 gün heyz görmüş olan qadın bu ay 20 təmiz, 15 qan görsə, ən çox gördüyü heyz 6 gün olduğu üçün Malikidə bu ay 6 + 3 = 9 günə qədər gördükləri heyz, sonrakılar istihazə olar. Bu ay 15 gün qan gördüyünə görə Malikidə bunun ilk 9 günü heyz, sonrakı 6 günü istihazə olar.
ŞƏRH
Qan gələndə namazı tərk edər. Hənəfidə bu aydakı qanlı günlər 10 günü keçdiyi və ən az 3 günü əvvəlki adətinə rast gəldiyi üçün rast gələn 5 gün heyz, əvvəlki 2 gün və sonrakı 8 gün istihazə olar. Lakin qanın 10-cu gündən əvvəl kəsilib Hənəfiyə görə heyz olma ehtimalı olduğu üçün 10 qanlı gün bitənə qədər namaz qılmaz. 11-ci gün qüsl alıb namaza başlayar. Hənəfiyə görə istihazə olan ilk 2 qanlı günlə 28, 29 və 30-cu gündə qılmadığı namazlarını qəza edər.
4) Malikini təqlid edən və adəti 15 təmiz, 6 heyz olan ən çox 6 gün heyz görmüş olan qadın bu ay 13 təmiz, 13 qan görsə, 15 təmiz keçmədən gördüyü qanlı günlər, yəni 14 və 15-ci gün istihazə olar. Ən çox heyz gördüyü gün sayı 6 olduğu üçün Malikidə bu ay 6 + 3 = 9 günü heyz, sonrakılar istihazə olar. Yəni 16-cı gündən etibarən ilk 9 qanlı gün heyz, sonrakı 2 gün istihazə olar.
ŞƏRH
14-cü gün qan gəlsə də, istihazə olduğu üçün namaza davam edər. 16-cı gün qan davam edərsə, artıq namazı tərk edər. Hənəfidə bu aydakı qanlı günlər 10 günü keçdiyi, 6 günü əvvəlki adətinə rast gəldiyi üçün rast gələn 6 gün heyz, əvvəlki 2 gün və sonrakı 5 gün istihazə olar. Lakin qanın 10-cu gündən əvvəl kəsilib Hənəfiyə görə heyz olma ehtimalı olduğu üçün 10 qanlı gün bitənə qədər namaz qılmaz. 26-cı gün qüsl alıb namaza başlayar. İstihazə olan 22, 23, 24 və 25-ci günlərdə qılmadığı namazlarını qəza edər.
5) Malikini təqlid edən və adəti 16 təmiz, 9 heyz olan ən çox 13 gün heyz görmüş olan qadın bu ay 15 təmiz, 17 qan görsə, ən çox heyz gördüyü gün sayı olan 13 günün 3 əlavəsi 15 günü keçdiyi üçün bu aydakı qanlı günlərin ilk 15 günü heyz, sonrakı 2 gün istihazə olar.
ŞƏRH
Qan gələndə namazı tərk edər. Hənəfidə bu aydakı qanlı günlər 10 günü keçdiyi və ən az 3 günü əvvəlki adətinə rast gəldiyi üçün rast gələn 9 gün heyz, əvvəlki 1 gün və sonrakı 7 gün istihazə olar. Malikiyə görə heyzin bitdiyi 31-ci gündən etibarən qüsl alıb namaza başlayar. İstihazə olan ilk qanlı gündə və 26 və 30-cu günlər arasında, yəni cəmi 6 gündə qılmadığı namazlarını daha sonra qəza edər.
6) Malikini təqlid edən qız heyz olmağa başlayanda qan dayanmadan axsa, yəni istimrar etsə, Malikidə 15 günü heyz, 15 günü istihazə qəbul edilir.
ŞƏRH
Qan gələndə namazı tərk edər. 16-cı gündən etibarən qüsl alıb namaza başlayar. Hənəfidə isə ilk dəfə heyz görən qızdan gələn qan davamlı axsa, ilk 10 günü heyz, 20 günü istihazə qəbul edilir. Hənəfiyə görə istihazə olan 11 və 15-ci günlər arasında, yəni 5 gündə qılmadığı namazlarını daha sonra qəza edər.